6 nov. 2009

Fixa och dona













Jag vet faktiskt inte hur vädret ser ut i övriga landet men i mina trakter är det väldans trist och grått. Och då passar det ju perfekt att pyssla och dona medan lillan sover, man kan ju inte titta på tv och gamla serier heeela tiden, även om det är rätt så mysigt.

Nåja, jag har länge letat efter en fin barnvagnsmobil som skruttan kan titta på, hon älskar ju mycket färger och konstiga former - som de flesta bebisar i hennes ålder gör. Men jag tycker liksom inte att jag hittat någon som riktigt fallit mig på läppen, det får inte vara för puttinuttit, det ska vara liiite stylish i alla fall. Och då passade det ju bra nu, regniga novemberdagar som dessa, att rota fram lite tygstuvar och helt enkelt göra en.
Smulan verkar gilla dem och jag tycker den vart rätt fulsnygg om jag får säga det själv.

Hoppas ni får en riktigt mysig fredag kära ni.

Inga kommentarer: